Wiadomości

Ogłoszenie o poszukiwaniu kandydatów na stanowisko BHP

Data publikacji 18.02.2019

Komenda Powiatowa Policji w Sztumie poszukuje kandydata na stanowisko Starszego Inspektora do spraw bhp Jednoosobowego Stanowiska ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w Komendzie Powiatowej Policji w Sztumie - na czas zastępstwa

Wymiar etatu: 0,20 etatu

Miejsce wykonywania pracy: Sztum

Zakres zdań na stanowisku pracy:

- realizacja zadań z zakresu działania służby bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;

- przeprowadzanie kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;

- tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;

- prowadzenie dokumentacji bhp zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi;

- sporządzanie protokołów powypadkowych i określanie przyczyn wypadków przy pracy;

- opracowywanie materiałów szkoleniowych i realizacja wstępnych szkoleń bhp;

- utrzymywanie kontaktu z odpowiednimi służbami państwowymi.

Wykształcenie: wyższe w zakresie bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp oraz szkolenie okresowe dla służby bhp

 Wymagania konieczne:

- umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu biurowego;

- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów w zakresie bhp;

- dokładność;

- samodzielność;

Wymagania pożądane:

- 1 rok pracy na podobnym stanowisku;

- komunikatywność;

- dyspozycyjność;

- odpowiedzialność; 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny,

- kopia dowodu osobistego,

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne

przestępstwo skarbowe,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów

rekrutacji

Inne dokumenty:

- kopie świadectw pracy 

Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do 28.02.2019 r. pod adres:

Komenda Powiatowa Policji

Zespół ds. Kadr i Szkolenia

ul. Sienkiewicza 7

82-400 Sztum

Proponowane wynagrodzenie: 415,00 wynagrodzenie zasadnicze brutto + 4,04 premii regulaminowej + wysługa lat. Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, numer telefonu. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 55 267 34 81.

Powrót na górę strony